Schiphol Parking
Vertrekt u binnenkort met ons naar uw vakantiebestemming vanaf Amsterdam Schiphol Airport?
Dan bieden wij u in samenwerking met Schiphol verschillende opties aan. Zo kunt u zelf dicht bij de terminal parkeren op P3 Lang Parkeren of uw auto laten parkeren en voor ultiem gemak gaan door voor P6 Valet Parking te kiezen.
P3 Lang Parkeren
P3 Lang Parkeren is ideaal als u een week of langer op vakantie gaat.
- Bereikbaar en betrouwbaar
- Keuze uit overdekt of onoverdekt parkeren
- Circa 5 minuten van de vertrekhal
- Gratis snelbus, elke 10 minuten, 24/7
- Opladen elektrische auto's
- Al vanaf €57,50 voor 8 dagen!
Adres Schiphol Parking P3
P3: Holiday Avenue, Schiphol, Haarlemmermeer (of volg de borden 'Lang Parkeren').
P4 Basic Parking
Overzichtelijk en voordelig parkeren op P4.
- Al vanaf €52,50 voor 8 dagen
- In- en uitrijden op kentekenherkenning
- Elektrische oplaadpunten
- Mindervaliden parkeerplekken
- Videosurveillance
Adres Basic Parking P4
Loevesteinse Randweg, 1171 PK Badhoevedorp
P6 Valet Parking
Gaat u voor ultiem gemak? Parkeer dan recht tegenover de terminal in P6 en geef uw sleutels af. Uw auto wordt geparkeerd door de medewerkers van Schiphol Parking. Ideaal als u met veel bagage reist.
- Slechts 2 minuten lopen van de vertrekhal
- Al vanaf €99,00 voor 3 dagen!
- Snel en betrouwbaar door videostraat en GPS-tracking
Adres P6 Valet Parking
P6 Valet Parking: Aankomstpassage, Schiphol, Haarlemmermeer (of volg de borden 'Aankomsthal' en ga voor de aankomsthal linksaf parkeergarage P6 in).
Heeft u al een boeking voor een reis gemaakt en wilt u een parkeerplek bijboeken?
Dan kunt u eenvoudig uw parkeerreservering maken via de website van Schiphol Parking tot één dag voor vertrek. U kunt handig betalen met iDeal (internetbankieren) of creditcard. Wilt u binnen een dag voor vertrek nog een parkeerplek reserveren? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Customer Contact Center van Schiphol, tel. 0900-01-41 (lokaal tarief). Zij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 06:00-24:00 uur.
Heeft u vragen over uw reservering of wilt uw reserveringen wijzigen of annuleren?
U kunt telefonisch contact opnemen met het Customer Contact Center van Schiphol, tel. 0900-01-41 (lokaal tarief) of per mail via info@schiphol.nl. Zij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 06:00-24:00 uur.
Hoe laat moet u aanwezig zijn op de parkeerlocatie?
In de bevestiging van de parkeerreservering staat meestal informatie over de tijd dat u verwacht wordt op de luchthaven. Over het algemeen raden wij aan om minimaal 3 uur voor vertrek op de parkeerlocatie aanwezig te zijn. Zo heeft u ruim de tijd voor parkeren, inchecken, bagage afgeven en de security controle.