AMC Royal Hotel & Spa
All Inclusive
-
Hotel
- Direct aan het privé zandstrand
- 3 restaurants
- Zwembad én apart kinderbad met glijbanen
- Diverse sport- en wellnessfaciliteiten
- Mooie gerenoveerde kamers
5,1
Voldoende
24 beoordelingen
va
594
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in AMC Royal Hotel & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
24 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Agnieta Aangeenbrug
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
We zijn op 4 excursies geweest, was heel leuk en werd veel moeite voor je gedaan
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Mooi hotel geschikt voor gezinnen, schoonmaak was wel wat slecht en de WiFi was er niet
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 2
Marianne Plu
Belgie
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
in Hurghada zelf zijn we niet geweest dit maal omwille van de corona die nu terug opspeelt
Over AMC Royal Hotel & Spa:
de accommodatie die we hadden geboekt daar kan ik uiteraard geen beoordeling over zeggen alleen dat ze bij de receptie niet behulpzaam waren en we maar met jullie contact moesten opnemen
- Algemene indruk 6
- Ligging 5
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Niet shoon maar je kan mee leven buiten de hotel
Meer informatie voor vertrek
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Oud maar gaat wel allen rond reizen de toeristen binnen accommodatie lastig en niet leuk
- Algemene indruk 5
- Ligging 5
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 4
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 2
Johannes Zwaard
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Accommodatie heeft 5 ***** maar is dat absoluut niet waardig!!
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Kapotte ligbedden, armoedige ( kleine) plastic bekertjes. Douche/bad is aan een opknapbeurt toe. Animatie matig. Daarentegen was het eten prima, maar was de bediening nou niet echt in goeden doen ( werd totaal niet gelachen door de mensen. Wifi was zeer bedroevend niveau. Kortom hebben op zich geen slechte vakantie gehad ( dankzij het prima weer) , maar voor een 5***** resort zeer zeer matig.
- Algemene indruk 5
- Ligging 8
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 8
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Yulia Titova
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Het hotel was ver van het centrum, niks te doen in de buurt. En niet te veel te doen in het hotel zelf.
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Het hotel AMC Royal is oud en voldoet zeker niet aan 5 sterren, maar 2. Het lijkt als iets kapot gaat, wordt het meerdere keer gerepareerd maar niks vervangen. Service is ook niet best. 4 keer voor het baby bed gevraagd. Het eten is slecht, wij zijn zelfs 1 keer ziek geworden gelijk na het avondeten. De restauranten a la carte zijn nog erger dan de buffet.
zelfs in het restaurant drink jij van een zwakke plastic bekertje en eet van een viese boord. Het strand is vies.
Het heeft geen goede indruk over het bestemming gemaakt, maar dan zijn wij in een andere buurt van Hurghada geweest, bij Sindbad Submarines (zeker een aanrader) en toen zagen wij dat Hurghada wel prachtige stranden heeft met alle service en comfort die jij kan wensen.
- Algemene indruk 4
- Ligging 4
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 2
- Kamers 4
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Alleen
,
Over Hurghada-Stad:
Het weer was heerlijk! Maar durfde zelf niet buiten het verblijf.
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Ik vond het totaal geen fijn verblijf. Ik was alleen, er waren 0 nederlanders. Daarnaast ging na 1 dag mijn toilet kapot en spoelde de wasbak niet meer door. Het eten was vreselijk, heb 3 dagen op komkommer en broccoli geleefd, ik ben na 3 dagen naar een ander hotel gegaan. Dus totaal geen aanrader. Echter heeft de reisleider van Corendon me super goed geholpen bij het zoeken van een ander verblijf. En heeft daarna nog gecheckt hoe het met me ging. Dit was heel fijn.
- Algemene indruk 2
- Ligging 2
- Service 2
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Gertjan Lemmens
Belgie
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Mooi land, warm, vriendelijke bevolking, veel activiteiten
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Absoluut geen aanrader.
Eerder een 2 sterren hotel.
Eten aangeboden in het hotel was echt ondermaats.
Het ontbijt is voor te janken.
- Algemene indruk 1
- Ligging 5
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Bashar Dlemi
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Hotel had een privestrand, deze strand was zo enorm vies overal lag er blikjes en plastic afval en aan de kust glasscherven en afval. De strand was altijd leeg. Een aantal mensen hebben hun voet bezeerd.
Over AMC Royal Hotel & Spa:
De accommodatie is absoluut geen 5 sterren!! Dit is 100% oplichting. Het komt geen eens in de buurt van 3 sterren van wat wij hier in Nederland gewend zijn. Was enorm oud alles in de badkamer was geroest. Er heerste een enorme riool stank in de badkamer. De föhn deed het niet. Een telefoon in de badkamer met losse draden enorm gevaarlijk. De badkuip zat los en viel telkens om. De handdoeken waren gebruikt.
- Algemene indruk 1
- Ligging 2
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 2
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Elisabeth Assaf
Belgie
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Destination is top. Temperature and sun. Center of Hurghada is very nice to be in the evening.
Over AMC Royal Hotel & Spa:
Worst hotel ever. Nothing was good. You pay an ultra all inclusive for such an hotel. Cleanliness was disastrous, there were dead flies near the tables where we ate (photos included). Food is terrible (sick sick sick whole week). Customer service is a disaster !!! You almost feel ashamed to ask for drinks because nobody wants to work and they let you know that you’re bothering them. You have to ask 5 times for something to get it ! We called 2 times for towels and we had to go to the reception 2 times to finally get towels (from 18:00 and got the towels at 01:00) ! We changed rooms 2 times due to shitty ac !! Wi-fi is only at the reception. And if you pay your wifi you get a rotten network !!! You pay an ultra all inclusive to enjoy but we got 1 animation in the evening the whole week. Hygiene is the worst part of it all. They should listen more to customers because novody was happy and everyone is complaining !!!!!!!!!! Never again !!!!!!!!! Commercial compensation/gesture is awaited.
- Algemene indruk 1
- Ligging 1
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1