Eloro Hotel
All Inclusive
-
Hotel
- Direct aan het zandstrand
- Leuke activiteiten voor jong en oud
- Onlangs grotendeels gerenoveerd
- Maar liefst 5 restaurants!
6,7
Ruim voldoende
448 beoordelingen
va
527
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Eloro Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
448 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Jan Klanke
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Het hotel ligt op een mooie plek, direct aan het strand.
Maar de omgeving is niet veel bijzonders en er ligt overal afval langs de weg.
Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd om iets van de omgeving te kunnen zien.
Over Eloro Hotel:
Van de veelgeprezen Italiaanse keuken niet veel gemerkt.
Een niet werkende douche, een rolluik dat niet werkte en een uitvallende airco. De klachten werden wel direct opgelost. Wifi?? Alleen tegen betaling. All Inclusive tot 22.00 uur. Daarna een schimmige betaling met een kaartje of het kopen van een veel te duur extra armbandje.
De animatie was verschrikkelijk! Franstalige jongelui die zich alleen met de Franstaligen bezig hield en afschuwelijk schreeuwden, de hele dag door en overal. Buiten de receptie sprak niemand ook maar 1 woord Engels of Duits.
De reisleiding hebben we op het vliegveld na veel zoeken gevonden. Hij zei in de bus dat de reis 1 uur duurde en dat is het enige wat we van hem gehoord of gezien hebben.
Na wat heen en weer appen, waarin beloftes niet werden na gekomen, de auto en excursie naar de Etna geregeld met zijn collega van een ander (Frans) reisbureau.
We hebben er zelf een lekkere vakantie van gemaakt maar dit was eigenlijk Corendon onwaardig!!
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Bianca Kouwelaar
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Mooi eiland, leuke dorpjes, bezoek Etna de moeite waard. Zonder auto alleen Noto te bezoeken. Veel vervuiling langs de weg. Mensen aardig maar er spreken er weinig Engels
Over Eloro Hotel:
Eenvoudig hotel met mooi zandstrand. All inclusief niet erg uitgebreid. Ontbijt goed, de rest van de maaltijden middelmatig, weinig keuze en niet altijd even warm. Animatie erg enthousiast , jammer dat er veel gedaan wordt in het Frans.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 4
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Herwig Debacker
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Je hebt wel beter openbaar vervoer nodig, wij hebben bijna altijd wagen gehuurd en dan is dit n goeie uitvalsbasis
Over Eloro Hotel:
Strand,zwembad en ligging goed, weinig vriendelijk of behulpzaam personeel (soms nors) ,het was soms teveel als je iets wou vragen
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 3
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Cornelia Vandongen
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Het strand was super mooi. Zandstrand en zeer helder water.
Over Eloro Hotel:
Accommodatie zeer verouderd. Badkamer erg armoedig
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 2
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 2
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Mooi eiland, maar ernstig vervuild. Triest en verdrietig.
Over Eloro Hotel:
Hotel is mooi met prima faciliteiten. Kamer veel herrie door airco’s buiten en koelkast. Niet klantvriendelijk in oplossen problemen.
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Strand was heel mooi alleen is er in de omgeving niet echt veel te doen dus als je wat wil beleven is een.huur auto.een must
Over Eloro Hotel:
Hotel viel heel erg tegen. Liggen was heel mooi en buitenkant hotel strand en zwembad ook. Animatie team deed hun werk heel goed en leuk. Helaas was het eten 10 x niks koud en zeer beperkt keuze voor een all in, voor een fatsoenlijk kop koffie een snack moest je bij betalen, kamers waren niet echt schoon en binnenkant hotel gang etc ook niet. Bediengs personeel vaak chagrijnig en niet echt behulpzaam.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Ralf Terhaar
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Erg afgelegen met een beperkte kostbare shuttle dienst . Buiten hotel weinig te doen. Auto huren een must maar slechte en ongeïnteresseerde service. Strand zand maar vaak ruwe zee. Zwembad klein en glad. Paar km verder wel gladde zee en goed toegankelijk maar heb je weer auto voor nodig. Excursies ver en kort, weinig tijd voor rondkijken. Vaak zonder Engelstalige gids. Veel Fransen en erg daarop gericht , ook de animatie.
Over Eloro Hotel:
Met een beetje extra kan het wat worden, maar houd de vinger aan de pols wat ze zakken snel af in kwaliteit en service in dit hotel. Hard aan renovatie toe, o.a. airco, afzuiging toilet, douche, etc. Wel goede bedden en schoonmaak werkt erg hard en goed door hele hotel. Geen handdoekservice, €5, voor handdoek bij zwembad.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Kamwah Mak
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Geen informatie van transfer toe wij aankwam, wij hebben die jongeman van Corendon niet gezien. Gelukkig uiteindelijk wij de bus gevonden. Bij Tui kregen wij van tevoren een bericht waar kunnen wij onze reisleider op de luchthaven vinden.
Gelukkig wij hebben onze reisleider ontmoet in de hotel en hij was heel aardig en behulpzaam. Hij gingen mee ons mee naar de luchtavond.
Over Eloro Hotel:
De dienstverlening en klantgerichtheid van de receptie ronduit cool en afstandelijk ( Only een receptionist van de groep was hij heel vriendelijk en behulpzaam) Daarom zatten wij in de lobby hele middag. Opeens ontdekte ik ons sleutels nog in de Safe in de kamer. Ik was beetje paniek en ging ik naar de reception. Een dame van de receptie was bezig met een klant en een receptionist was achter de computer. Ik vroeg of kan de dame achter de computer mij kon helpen, nee, geen antwoord. Zij keek mij niet een aan. Die andere dame zei dat ik moest wel even wachten, Toen was ik aan de beurt, vroeg ik of ik terug naar kamer 381 ging
De receptionist wist meteen waarom, zij gave mij meteen wat ik zocht. Als ze wisten al iets gevonden van de gasten, waarom melden ze niet onze reisleider. Ik vond geen service!!! gaan niet meer terug. De personeel achter de bar waren niet vriendelijk, geen Smile! De bediening in het restaurant en de housekeepers waren wel heel aardig en gastvrij!
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Sicilië… kust is prachtig. Verder niet mijn eiland .. veel troep langs de weg. En heel dor en droog. Etna, heel duur om naar boven te gaan en weinig te zien. Wel leuke stadjes gezien en het inde restaurants is goed.
Over Eloro Hotel:
Kamers oud en gedateerd, eten minimaal ,
Airco werkt niet , ligging aan het strand is goed , ligging om even naar een stadje te lopen kan niet dat moet met een auto. Wifi moet je voor betalen. Na 10 uur moet je betalen voor je drankjes. Wel schoon
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 3
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Munira Hauwert
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Mooie locatie maar daar is alles helaas mee gezegd. Heel zonde. Personeel behalve schoonmakers en entertainment is rude en chagrijnig, schelden je ook uit in Italiaans, rollen hun ogen bij vragen etc. Doen absoluut geen moeite behalve schoonmakers en in kantine die werken als slaven onder slechte omstandigheden.
Over Eloro Hotel:
Slecht, bijna 40 graden airco doet het nergens. Als je geluk hebt sommige kamers doen ze t een beetje maar meeste bijna niet. Stinkt naar riool in de kamer, bedden kraken, koelkasten doen het slecht, tv doen het niet of weinig. Buffet Eten is niet echt lekker en weinig keus, ook bijna elke dag haast zelfde eten, behalve de pizza die je moet reserveren en bijna altijd vol is. Ik heb meerdere keren geklaagd, ook bij corendon zelf waar iemand contact zou opnemen maar dit is niet gebeurd. Blij dat ik thuis ben, spijt van deze vakantie
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 2
- Kamers 1
- Kindvriendelijk 3
- Wifi kwaliteit 1