Klachtenafhandeling
Procedure klachten Corendon
Wij doen ons uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren, maar mocht u onverhoopt een klacht hebben, volg dan onderstaande procedure:
Klachten voordat u vertrekt
Indien u voorafgaand aan de reis een klacht of een opmerking heeft, kunt u contact opnemen met ons Callcenter. Zij kunnen u verder helpen.
Klachten ter plaatse
Heeft u een klacht ter plaatse, dan is het belangrijk om deze direct bij de reisleiding kenbaar te maken. Hoe eerder dit gebeurt, hoe sneller zij kunnen helpen met het oplossen van de klacht.
Als de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost kan worden, dien dan direct een klacht in via Mijn Corendon . De afdeling Customer Care kan vanuit Nederland proberen te helpen met uw klacht of probleem. Maakt u na thuiskomst pas melding van de klacht, dan kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.
Vraag bij een klacht ook altijd naar een klachtenformulier en vul deze samen met de reisleiding in. Met dit formulier kunt u na afloop een klacht indienen.
Klacht Corendon indienen
Is de klacht ter plaatste niet of niet naar tevredenheid opgelost, dan dient u de reisleiding om een klachtenformulier te vragen en deze gezamenlijk in te vullen. Een kopie van het klachtenformulier stuurt u, samen een begeleidende klachtbrief, na afloop van de reis binnen 1 maand via het webformulier naar Corendon. Dit webformulier vind u op Mijn Corendon bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kunt u via de button ‘Bestand bijvoegen’ documenten toevoegen. Uw melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Na het online indienen van u klacht krijgt u een ontvangstbevestiging per e-mail.
Houd er rekening mee dat indien klachten niet op de bestemming zijn gemeld en er geen klachtenformulier is opgesteld, deze niet in behandeling worden genomen.
Let op: Heeft u geboekt bij een reisbureau, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van de klacht.
Klacht al ingediend?
Heeft u een klacht bij ons ingediend? Bekijk dan hier de actuele afhandeltermijn.