Fly & Go Radisson Blu Resort & Spa
Logies en ontbijt
-
Hotel
- Inclusief huurauto
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Op korte afstand van strand en Puerto de Mogan
- Diverse sport- en ontspanningsmogelijkheden
- Miniclub voor de kinderen
8,8
Aanrader
12 beoordelingen
va
1044
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Fly & Go Radisson Blu Resort & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
12 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Renaat Vanmierlo
Belgie
Met partner
,
Over Puerto de Mogan:
Bestemming was ons bekend, de omgeving is zeer mooi.
Over Fly & Go Radisson Blu Resort & Spa :
Badkamers zij aan een opfrisbeurt toe.
Ontbijt ontoereikend vaan een 5 sterren hotel. Na 3 dagen heb je het wel gezien.
We konden onze kamer de dag van vertrek niet 1.5u langer houden omdat ze zogezegd al verhuurd was. Het hotel was half leeg !! Het had ons veel gesleur met bagage bespaard als ze een beetje hadden meegewerkt.
Het moderne systeem om TV te kijken lijkt me veel te moeilijk voor veel bezoekers.. Geef gewoon een TV met de meeste internationale zenders, zonder te moeten scannen om verbinding te maken.
Verder was het personeel vriendelijk, het bed zeer goed, zwembad en omgeving waren in orde, zoals ik verwacht van 5 sterren.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Belgie
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Puerto de Mogan:
Puerto de Mogán is prachtig! Ook de wandeling naar het centrum is aangenaam.
Over Fly & Go Radisson Blu Resort & Spa :
De hygiëne in de kamers was ondermaats. Als je het bad liet leeglopen, kwam het afvoerwater langs de douche omhoog. Dat zorgde voor een vreselijke stank. Toen we na het diner op de kamer terugkwamen, zat onze kamer vol kakkerlakken! Na een eerste maal klagen, was er duidelijk met een product gespoten. Maar enkele uren later zagen we de kakkerlakken alweer kruipen. Pas dan hebben we een nieuwe kamer gekregen en verder geen enkele compensatie. De managers waren niet vriendelijk en zeiden dat ze niets voor ons konden doen omdat we elke consumptie direct betaald hadden.
- Algemene indruk 5
- Ligging 8
- Service 3
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 8
- Kamers 2
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 6