Don Gregory by Dunas
Logies en ontbijt
-
Hotel
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Alle kamers hebben zeezicht
- Direct aan het strand van San Augustin
- Only Adult hotel (min. leeftijd 16 jaar)
- All Inclusive ook mogelijk
8,6
Aanrader
19 beoordelingen
va
839
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Don Gregory by Dunas
Totale score
Gebaseerd op:
19 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Belgie
Met partner
,
Over San Agustin:
Rustige ligging maar een auto of openbaar vervoer is er wel noodzakelijk wil je iets zien of beleven.
Over Don Gregory by Dunas:
Mooi hotel en rustig gelegen. Super dat alle kamers zeezicht hebben.
Het begon wel wat negatief. 's Middags bij aankomst op de kamer (2e verdiep) gemeld dat airco niet werkte. Toen we 's avonds de kamer binnen kwamen druppelde het water uit het plafond en had zich al een hele plas gevormd op de grond. Technieker kwam het onmiddellijk oplossen. Op onze vraag werd ons 's anderendaags een andere kamer toegewezen. Een etage hoger en veel beter ! We vroegen bij de boeking nochtans een zo hoog mogelijke kamer.
Systeem voor reservatie van ligstoelen aan zwembad kan veel beter. Handdoeken worden niet weggenomen indien lange tijd niemand aanwezig.
Personeel was wel heel vriendelijk !
Bij de afrekening rekenden ze ons in 1e instantie 10 dagen huur van de parkeerplaats aan ipv 2. Na het voorleggen van huurcontract auto werd ook dit opgelost.
Maar ondanks deze euvels toch geweldige vakantie gehad !
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Saskia Wellens
Belgie
Met partner
,
Over San Agustin:
Goede ligging v hotel - in rustigere regio van Maspalomas- vlak aan het strand
Over Don Gregory by Dunas:
All inclusive: haast geen snacks aan het zwembad en dan ook nog zeer strikt gereguleerd. Kamers: ik betaalde meer voor een kamer met zeezicht maar ter plekke bleken alle kamers zeezicht te hebben: waarom dan meer betalen? Toilet en douche waren in kamer niet afgescheiden wat niet echt prettig was.
Het personeel was wel steeds erg vriendelijk.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 9
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Irmina Hagen
Nederland
Met partner
,
Over San Agustin:
Fijn strand. Ook leuk om met een auto eropuit te gaan.
Over Don Gregory by Dunas:
Prima hotel op mooie plek. Afstand werd niet in acht genomen. Knorrige man bij receptie, rest van het personeel zéér vriendelijk.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over San Agustin:
Bestemming viel wat tegen. Weinig leuke restaurants in de buurt.
Over Don Gregory by Dunas:
Mooi hotel met vriendelijke service. Alleen moet er wat aan het handdoekje leggen gedaan worden.
- Algemene indruk 8
- Ligging 5
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Henrica Beusink
Nederland
Met groep
,
Over San Agustin:
Heerlijk strand. Lekker eten en goede verzorging. Vriendelijk personeel.
Over Don Gregory by Dunas:
Prachtig hotel en goede ligging.
Nette uitstraling.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over San Agustin:
Onder de verwachtingen. Nogal leeg en slechte omgeving. Sterk gericht op toerisme - met twee "winkelcentra" van lage kwaliteit in de buurt, waar je voornamelijk Chinese accessoires kunt vinden.
De zee is echter prachtig, maar dit compenseert op geen enkele manier wat een verschrikking van een ervaring dit hotel is.
Over Don Gregory by Dunas:
Dit is geen 4-sterrenervaring - vermijd het ten koste van alles. Er is een officiële klacht ingediend.
1. Eten: muf, te gaar, smakeloos aanbod en een biefstuk die ik mijn ergste vijand niet zou toewensen. De "verse" pompoensappen waren kunstmatig, champignons op de pizza uit blik. De omelet stonk als een dode hond. We zijn elders gaan eten.
2. Comfort: Onprofessioneel personeel, oncomfortabele kussens en luidruchtig ochtendchloreren van het zwembad. Taalbarrière leidde tot verwisselingen van bestellingen. Absurde badkamerindeling in een eersteklas kamer.
3. Wi-Fi: Schokkend lage Wi-Fi-snelheden (4-15 mbit/s).
4. Valse reclame: Beschrijving zegt "heerlijk eten" en een "warme gastervaring." Deze beloften zijn niets anders dan loze woorden.
Ik heb alle problemen voorgelegd aan de directeur van het hotel. Hotelmanager kwam tussenbeide - haar antwoord miste verantwoordelijkheid en oprechtheid (was erg amateuristisch); compensatievoorstellen waren een belediging.
- Algemene indruk 1
- Ligging 3
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1