Marina Byblos
Logies en ontbijt
-
Hotel
- Gelegen aan de jachthaven
- Vlak bij het strand en winkelcentra
- Zwembad op het dak
- Half- of Volpension ook mogelijk
7,3
Voldoende/goed
4 beoordelingen
Marina Byblos
Het moderne Marina Byblos hotel heeft een ideale ligging, aan de jachthaven en op loopafstand van het strand, winkelcentra en het metrostation. Het hotel beschikt over luxe kamers, diverse restaurants, een zwembad op het dak met panoramisch uitzicht en een Health & Spa Center. Kortom, Marina Byblos is de ideale plek om Dubai te verkennen.
Ligging
Algemeen & faciliteiten
Restaurants & bars
Activiteiten & ontspanning
Zwembaden
Verzorging
Goed om te weten
Goed om te weten: uitchecken op 30 en/of 31 december is niet mogelijk
Lees hier Disclaimer m.b.t. bovenstaande beschrijving.
Tourism Dirham
Als je in Dubai verblijft, dien je bij het uitchecken een toeristenbelasting te betalen; de zogenaamde Tourism Dirham. Het bedrag is afhankelijk van het aantal sterren:
- 3-sterrenhotel: 10 AED per kamer per nacht
- 4-sterrenhotel: 15 AED per kamer per nacht
- 5-sterrenhotel: 20 AED per kamer per nacht
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Marina Byblos
Totale score
Gebaseerd op:
4 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Richard Karssen
Nederland
Met partner
,
Over Jumeirah:
Dubai is top. Elke dag lekker weer, erg toegankelijk voor iedereen. De stad is levendig, er is veel te doen en te zien. Wij hebben oa bezocht de Miracle Gardens, Atlantis, meerdere malls, Burj Khalifa en het heerlijke strand.
Over Marina Byblos:
Wij verbleven hier een week met 2 personen in januari. De reis verliep goed en we zijn duidelijk opgevangen door de transfer organisatie.
In het Byblos marina hotel zijn we keurig ontvangen en naar de kamer gebracht. De kamers zijn prima, de badkamer is daarentegen erg klein en vraagt om renovatie. Bedden lagen lekker en housekeeping kwam elke dag de lakens en handdoeken verschonen. De ligging van het hotel is overigens top. Binnen 10 min lopen vind je de metro, het strand, de marina walk en de marina mall.
Het ontbijt is prima maar wel echt Brits/Russisch georiënteerd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het zwembad met rooftopbar is leuk maar ligt al snel in de schaduw.
Op de begane grond van het hotel bevinden zich meerdere bars/nachtclubs die wel wat geluid geven, maar echt hinder hebben wij er niet van ondervonden.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Kate Steen
Belgie
Met vrienden
,
Over Jumeirah:
Mooie omgeving maar niet voor langdurige rustvakanties. Je bent redelijk snel rond aangezien er niet veel te doen of te zien is die niet gecommercialiseerd is. Wel alles kraaknet en super goed georganiseerd.
Over Marina Byblos:
Leuk hotel met veel vrijheid. Heel vriendelijk en behulpzaam. Net hotel van boven tot onder. Niemand opdringerig. klein minpuntje is het ontbijt. voldoende maar totaal geen variatie.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Hubertus Debok
Nederland
Met partner
,
Over Jumeirah:
Jumeirah en Marina is een toplocatie in Dubai. alles is op loopafstand te bereiken. als toerist kun je je daar goed vermaken
Over Marina Byblos:
Een redelijk hotel. Wat renovatie en vernieuwing van meubels op de kamer is nodig. linnengoed was gescheurd en schoonmaak kan beter
- Algemene indruk 4
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Frank Vankessel
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Jumeirah:
We zijn erg ontevreden over het nakomen van beloftes van Corendon. Mijn zoon werd positief bevonden voorafgaand de terugreis en moest in Dubai blijven.. Mijn zoon moest verder contact houden met de reisleider Nabil daar voor de verdere afhandeling. Er werd geadviseerd om na 4 dagen een PCR test te doen als deze negatief was kon hij naar huis.17 jan had hij negatieve uitslag er door de reisleiding Nabil werd gezegd dat hij pas de 20e kon vliegen We hebben zelf meerdere malen sinds 14 januari contact gehad met Customer service en zij konden niks voor ons doen, Maar wat ik begreep zou het niet uitmaken met welke vliegmaatschappij, kon de 1e beschikbare vlucht worden.Wij hebben daarna ook nog met Nabil reisleider daar geappt maar uiteindelijk helemaal niks. Uiteindelijk hebben we zelf een vlucht moeten boeken met gigantische kosten omdat we met Corendon geen stap verder kwamen en we mijn zoon niet wist waar hij aan toe was.Waardeloos om iemand van 20 jaar zo aan zijn lot over te laten.
Over Marina Byblos:
We zijn erg tevreden over het hotel. Zij hebben er voor gezorgd dat mijn zoon daar nog 2 nachten kon blijven omdat er in het DHA hotel nog geen plek was. Wel een flinke rekening die we volgens de Customer service van Corendon naar jullie in kunnen sturen naar zal ook wel een loze belofte zijn.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8